Reklamacje
Wszelkie reklamacje mogą Państwo zgłaszać:
- Na adres poczty elektronicznej: odczyty@wodociagi.zabrze.pl oraz za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBOK) – zakładka „zgłoszenia”.
- Osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Wolności 215 w Zabrzu, czynnym w poniedziałki od godziny 7:00 do 17:00, od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
- Telefonicznie po numerami telefonów: 32/275 52 26, 32/275 52 27.
- Pisemnie – na adres siedziby Spółki tj. ZPWiK Sp. z o.o., ul. Wolności 215, 41-800 Zabrze.
Odpowiedzi na zgłoszoną reklamację udzielamy w ciągu 14 dni od jej złożenia. Termin ten może ulec przedłużeniu do 30 dni jeżeli istnieje konieczność przeprowadzenia szczegółowego postępowania wyjaśniającego, a w przypadku konieczności zlecenia ekspertyz do czasu ich otrzymania.