Rozwiązanie następuje na pisemny wniosek Odbiorcy.

W przypadku sprzedaży nieruchomości konieczne jest sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez stronę zdającą i przejmującą, w którym należy podać stan wodomierza na dzień zdania nieruchomości.

Wnioski o rozwiązanie umowy wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym należy składać pisemnie za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej , fax-em lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Spółki.

Kontakt:

Biuro Obsługi Klienta
ZPWiK Sp. o.o.
Wolności 215
41-800 Zabrze

Poniedziałek 7:00 – 17:00
Wtorek – Piątek 7:00 – 15:00

tel. 32/275 52 26, 32/275 52 27, fax. 32/275 52 25

e-mail: odczyty@wodociagi.zabrze.pl

Odpowiednie wnioski/druki/informacje znajdują się w zakładce „Do pobrania”.