Wnioski i skargi:

Wnioski i skargi oraz inne sprawy kierowane do Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. mogą być wnoszone w następujący sposób:

- osobiście w Biurze Obsługi Klienta czynnym w poniedziałek w godzinach 7:00-17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:00-15:00 (kasa czynna od wtorku do piątku od 8:00 do 14:00 oraz od 8:00 do 17:00 w poniedziałki); 

- przez IBOK (Internetowe Biuro Obsługi Klienta), które pozwala m.in. przeglądać na indywidualnym koncie internetowym wystawione faktury, zawarte umowy, rozliczenia i płatności, podawać odczyty wodomierzy, zgłaszać wnioski i reklamacje; 

- drogą elektroniczną na adresy mailowe: kancelaria@wodociagi.zabrze.pl oraz odczyty@wodociagi.zabrze.pl;

- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej   (ePUAP) na adres: ……………………; ?????

- drogą listowną na adres: ul. Wolności 215, 41-800 Zabrze;

- faxem na numer: (32) 275 52 01.

Informacje udzielane są również telefonicznie na numery telefonu Biura Obsługi Klienta: 

- (32) 275 52 26,

- (32) 275 52 27,

- (32) 275 52 99 – całodobowy, automatyczny rejestrator odczytu wodomierzy.

Sprawy załatwiane przez Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki. Terminy rozpatrywania spraw związanych ze skargami określa ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735).